tirsdag 4. september 2018

Om ting og hendingar på Hakallestranda på 1900-talet.

Innhaldet på denne CD-plata har vorte ei bok på 150 sider om livet på Hakallestranda Eg fekk trykt 50 eksemplar, og det kosta nesten kr 7000 Eg har selt boka for kr 150, men no har eg berre att 10 stk. Litt uventa har det vist seg at eldre folk over heile Norge, har vist interesse for boka. Dei fortel at boka gjev mykje å snakke om. Både bileta og bokstavane er store, og tekstene er ikkje for lange ! Om nokon finn at ei slik bok er av interesse til seg sjølve eller som gåve til andre, kan de sende meg ein mail. Får eg mange nok tingingar, kan eg kjøpe eit nytt opplag på 50 bøker.  Det ser for meg ut som om tida for Cd-plater i rom-stasjonar er forbi, Cirkelen er slutta, og vi er komne tilbake til boka !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar